پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۳۷ ق.ظ

امام خامنه ای و درک حضور

درک حضور امام زمان (عج) و مقدمه سازی ظهور

 زندگی با آقا امام زمان (عج)

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

 

«رابطه‌ى بین شیعیان با مقام ولایت و مهدى موعود، یک رابطه‌ى دایمى است و چه‌قدر خوب و بلکه لازم است که یکایک ، قلباً هم این رابطه را با توجه و توسل و حرف زدن با آن حضرت حفظ کنیم.

 

 «کسى که اعتقاد به این مسأله دارد، چون با مرکز تفضّلات الهى و نقطه اصلى و کانون شعاعِ رحمت حق، رابطه‌اى روحى برقرار مى‌کند، توفیق بیشترى براى برخوردارى از وسایل عروج روحى و تقرب الى‌اللَّه دارد. به همین خاطر است که اهل معنا و باطن، در توسّلات معنوى خود، این بزرگوار را مورد توجّه و نظر دائمى قرار مى‌دهند و به آن حضرت توسّل مى‌جویند و توجّه مى‌کنند. نفسْ پیوند قلبى و تذکّر و توجّه روحى به آن مظهر رحمت و قدرت و عدل حق تعالى، انسان را عروج و رشد مى‌دهد و وسیله پیشرفت انسان را – روحاً و معناً – فراهم مى‌کند.

 

این، یک میدان وسیع است. هر کس که در باطن و قلب و دل و جان خود، با این بزرگوار مرتبط باشد، بهره خودش را خواهد برد. البته، توجّه به کانون نور، باید توجّه حقیقى باشد. لقلقه زبان در این زمینه، تأثیر چندانى ندارد. اگر انسان، روحاً متوجّه و متوسّل شد و معرفت کافى براى خود به وجود آورد، بهره خودش را خواهد برد. این، یک میدان فردى و تکامل شخصى و معنوى است.»

imammouod.blog.ir

 

@AheadToTheArrival

 

arbaeenmobaleghin@

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">