جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۶ ق.ظ

تدبری دردعای هفتم صحیفه سجادیه فراز 5 و 6

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قَدْ نَزَلَ بی‌ یا رَبِّ مَا قَدْ تَکأَّدَنِی ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بی‌مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ  وَ بِقُدْرَتِک أَوْرَدْتَهُ عَلَی وَ بِسُلْطَانِک وَجَّهْتَهُ إِلَی.

الهی بلایی بر من فرود آمده که سختی و ثقل آن مرا در هم شکسته و گرفتاری‌هایی بر من حمله‌ور شده که تحملش برای من دشوار است  و آن را تو از باب قدرتت بر من وارد کرده‌ای و به اقتدار خود متوجه من نموده‌ای،

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

📣 چند نکته:

✅ بلا و گرفتاری یک سنگینی و باری دارد

✅ بلا و گرفتاری موجب از پا در آمدن انسان میشود

✅ نزول بلا و گرفتاری در واقع مانند یک حمله است

✅ جمله ای که تحملش برای انسان سخت است

✅ حمله ای که خداوند برای نشان دادن قدرتش بر انسان نازل میکند

✅ حمله ای که  خداوند مقتدر  بوسیله آن  میخواهد ما را متوجه چیزی بکند

❌  در نتیجه  ما باید  به دلیل نزول بلا  توجه کنیم  یعنی گره را پیدا کرده  و از همان جا گره را  باز کنیم ان شاءالله

📣 راه چاره:

بفرموده امیر المومنین(ع) از خدا بسوی خدا فرار کنید(چراکه انسان در بلایا نهایتا متوجه میشود که او کسی را جز خدا ندارد و کس دیگری نمیتواند او را نجاب بدهد جز خدا)

چونان  فرزندی که وقت تنبیه شدن بوسیله مادرش( اگر کسی دیگر  در اتاق نباشد) به آغوش خود مادر پناه میبرد....

اللهم عجل لولیک الفرج برحمتک یا ارحم الراحمین😭
   التماس دعا🙏🙏🙏🙏

#نشرحداکثری لتعجیل الفرج ان شاءالله

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">