شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۸ ق.ظ

پیام 3 انصار المهدی:

پیام های انصار المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

بسم الله الرحمن الرحیم

وظایف ما زمینه سازان ظهور امام زمان(عج)

(طبق علائم حتمی طهور)

ب- دشمن شناسی و شناساندن دشمن به عالمیان(دشمنان اسلام، شیعیان و عدالت)

امیرالمومین علی (علیه السلام)، خطاب به یاران خود می فرمایدکه: "من از دشمنان خود به صورت لحظه به لحظه آگاهم و آگاهی می یابم: «به خدا؛  ازآگاهی لازم(نسبت به دشمن)برخوردارم غافلگیر نمیشوم  که دشمنان مرا ناگهانی محاصره کنند وبا نیرنگ ناگهانی دستگیرم نمایند.."(خطبه 6 نهج البلاغه)

حضرت علی (علیه السلام) در عهد نامه ای که به مالک اشتر نوشته است: «هرگز  پیشنهاد صلح دشمن را که خشنودی خدا در آن است، رَدّ مکن،که آسایش رزمندگان و آرامش فکر تو و امنیت کشور در صلح تأمین می گردد. « لکن زنهار!از دشمن خود بعد از آشتی کردن، زیرا  گاهی دشمن نزدیک می شود تا غافلگیر کند، پس دور اندیش باش و حسن ظنّ خود را (به دشمن) متهم کن..(نامه 53 نهج البلاغه)»(یعنی حسن ظن نسبت به دشمن خودش دشمن ماست.)

* گاهی رفتارهای ما بعضا به صورت خودآگاه و ناخودآگاه متأثر از دشمن است، باید دقت کنیم که  در زمین دشمن و با قوانین آنها بر علیه اسلام حرکت ورفتاری از خود نشان ندهیم. 

* جنگ هر عصری مختص زمان خود میباشد گاهی دشمن با تیغ، تیر، توپ، تانک، تفنک و غیره به جنگ می‌آید(جنگ سخت) وگاهی با مُد، فیلم، سایت، بازی‌های رایانه‌ای و غیره(جنگ نرم). با این تقسیم بندی، هر جنگی نیازمند مجاهد خاص خود می‌باشد. عصری که ما در آن قرار داریم عصری است که دشمنان عموما از طریق جنگ و تهاجم نوع دوم(جنگ نرم) دست به تخریب تمدن اسلامی و ساخت تمدن مطلوب خود(تمدن غرب) زده است. 

*دشمن از مرزها عبور کرده وارد شهر و خانه های مسلمین شده، و نه تنها  گاه کسی نیست که در برابرشان بایستد، بلکه دشمن از طریق نیرنگ‌ها و فریب‌های شیطانی، آنها را با خود همراه کرده است. از طریق شبکه‌های ماهواره ای، موبایل، شبکه‌های اجتماعی، بازیهای رایانه‌ای، اسباب بازی، سایت‌های خبری، فیلم‌های سینمایی، مجلات، روزنامه‌ها،کتب، برگزاری میتینگ‌ها و هزاران نوع دیگر... دست به تسخیر سنگر به سنگر مسلمانان (به خصوص شیعیان) زده است. به امید روزی که تمام دشمن مسلمین و اسلام نابود شوند و آن روز را خداوند در همین نزدیکی به مؤمنین بشارت داده است. اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">