پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۱۷ ق.ظ

پیام 25 پیش به سوی ظهور:

پیام های پیش به سوی ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

شناخت حقیقت خودمان

(قسمت سوم)

همه ما سفری روحانی در پیش داریم ، باید موفقیت در  این سفر را از خدا بخواهیم تا در طی آن ، علاوه بر شناخت حقیقت خودمان (معرفت نفس), برای ظهور امام زمان(عج) بهتر تلاش کنیم ان شاءالله.

مراحل این سفر:

1- گذر از جسممان- (گذر از تعلقاتمان در این دنیای مادی و طبیعی)(الهی هب لی کمال الانقطاع الیک)خدایا انقطاع کامل بسوی خویش را به من عطا کن

باز کن این قفس و پاره کن این دام از پای

پرده زنان پرده دران رو به دیار دلدار

2- رفتن فراتر ازروحمان- ( و انر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک)و دیده های دل ما را به نوری که به آن نور تو را مشاهده کند روشن ساز.

پاره کن پرده از میان من و خود

تا کند جلوه رخ ماه تو اندر دل من

3- رسیدن به حقیقتمان(نفس)- (حتی تخرق ابصار القلوب حجب النور)تا اینکه دیده بصیرت ما حجابهای نور را از هم بدرد.

ما را نصیب روی تو, با این حجاب نیست

بردار این حجاب از آن روی گل عذار

4- فناء در خدا- ( فتصل الی معدن العظمه)و به معدن عظمت برسد.

با گلرخان بگویید ما را به خود پذیرند

از عاشقان بی دل, همواره دست گیرند

5- بقاء به خدا- (و تصیر ارواحنا معلقه بعز قدسک) و جان های ما به عز قدس تو در آویزد.

گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان

نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

با استفاده از مناجات شعبانیه و اشعاری از امام خمینی( ره)

نظرات (۱)

  1. فاطمه شاه آبادی

    خداوند شما   راحفظ کند ودراین فعالیت دینی واعتقادی موفق کند من دراربعین 92در راهپیمایی بین نجف وکربلا پایگاهی را دیدم که برای شناخت امام زمان علیه السلام امضا میگیرند ومن هم با دوستم امضا کردیم ولی بعداز مدتی فکر میکردم وارد گروه حجتیه،شدم خیلی نگران بودم ولی خوشبختانه طولی نکشید متوجه شدم وخدارا سپاسگزارم که انسانهای بیدار آگاه وخوش فکر ی بحمدالله هستند که به شیعیان خدمتکنند
    • پاسخ:

      با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه بالأخص عید میلاد حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
      از لطف و نظر محبت آمیز شما متشکریم. خدا همۀ ما را از شرّ فتنه های آخرالزمان (و گروه های انحرافی مانند آنکه نام بردید) در امان بدارد و توفیق خدمت به حضرت را به ما عطا فرماید، ان شاءالله.
       

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">