سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۴ ق.ظ

چه کسی باید برای ظهور دعا کند؟

#یک_حرکت_دسته_جمعی:

بسم الله الرحمن الرحیم

چه کسی باید برای ظهور دعا کند ؟

 

 

 

أَ لَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّه‏ (حدید16)

آیا وقت آن نرسیده است که مومنان دل‏هایشان به یاد خدا خاشع شود .

 

*چهل روز دعای خالصانه برای ظهور :

امام صادق (ع) فرموده اند :... وقتی عذاب و سختی بر بنی اسرائیل طولانی شد. چهل روز به درگاه خدا گریه و ناله کردند. خداوند متعال به موسی و هارون(ع) وحی فرمود: که آنها را از دست فرعون نجات دهند و این در حالی بود که از چهارصد سال (عذاب ) صد و هفتاد سال باقی مانده بود و خداوند متعال به واسطة دعای بنی اسرائیل از آن صد و هفتاد سال صرف نظر نمود . . . آنگاه امام صادق(ع) فرمودند:

همچنین شما (شیعیان) اگر این عمل را انجام دهید، خداوند قطعاً فرج و گشایش ما را می رساند و اگر انجام ندهید ، این امر به نهایت خود

می رسد .( تفسیر عیّاشی، ج 2، ص 155)

 

و حضرت ولی عصر (عج) در این باره فرموده اند : برای تعجیل در فرج و ظهور من بسیار دعا کنید که دعا برای فرج من ، فرج و گشایش خود شماست . (کمال الدین ج2ص485)

 

*با توجه به دعای چهل روزه در حدیث امام صادق و کلمه "بسیار " در حدیث مهدوی ؛ برآن شدیم با استعانت از حضرت زهرا و در ایام سوگواری ایشان ، دست به دعا برداشته با هر زبان و و در هر مکانی که هستیم تا چهل روز ناله و ضجه بزنیم تا خداوند باقی غیبت را ببخشد . پایان چله روز میلاد مادر مکرمه اش ؛ حضرت زهراست که انشاالله بشارتی خواهد بود برای ندبه کنندگان . هر منتظری در هر روزی که به جمع دعا کنندگان اضافه شود در این دعای جهانی موثر خواهد بود .

 

*قرار روزانه چله : یک دور تسبیح (یا بیشتر) با هر ذکری و با هر زبانی ، دعا و ناله برای فرج 

 

imammouod.blog.ir

 

telegram.me/AheadToTheArrival

 

arbaeenmobaleghin@

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">