جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

محورهای تبلیغ ما در پیاده روی اربعین

محورهای تبلیغ خصوصا در پیاده روی اربعین

محورهای  تبلیغ ما  در پیاده روی  اربعین:

امام زمان(عج):  "اگر شیعیان ما جمع شوند و قلب‌هایشان با هم متحد شود برای اینکه به عهدی که با ما دارند عمل کنند، مژده ملاقات ما به تاخیر نخواهد افتاد و سعادتی که به واسطه دیدار ما رخ می‌دهد به سرعت شکل می‌گیرد".

 

 دعوت  ملل مختلف به:

عهد ولایت  با مهدی فاطمه(عج) :

درقلب هایی متحد و در عمل

 

 

imammouod.blog.ir

 

AnswersQuestions@

 

telegram.me/AheadToTheArrival

 

arbaeenmobaleghin@

ارتباط مستقیم اعمال ما و ظهور منجی عالم(عج)- قسمت پنجم

شبکه جهانی مبلغین اربعین

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتباط مستقیم اعمال ما و ظهور منجی عالم(عج)

 

 

(قسمت پنجم)

اگر نیت تأسی و تبعیت از امام زمان(عج)  و قصد یاری ایشان را داریم باید تلاش کنیم آداب این امر را بیاموزیم و در خود پیاده کنیم.  مهمترین قدم ایجاد روحیه تعبد و بندگی در خود است؛ یعنی در مقابل دستورات دین مطیع محض باشیم.

تا زمانیکه روحیه تعبد و اطاعت بی‌چون و چرا را در خود مستقر نسازیم, وجود مان به وحدت نمیرسد بلکه شیطان برای ما دیانت را تزیین می‌کند و ما دچار توهم و تخیل می‌شویم. او به ما القا می‌کند که اهل دیانت و تقوی هستیم. در صورتی که بواسطه عجب و خود بینی فرسنگها از آن دوریم.

فَمَن یُرِدِ اللَّهُ أَن یَهدِیَهُ یَشرَح صَدرَهُ لِلإِسلام(انعام: 125)ِ

«آن کس را که خدا بخواهد هدایت کند، سینه‌اش را برای (پذیرش) اسلام، گشاده می‌سازد»

 

وقتی نیت ما للاسلام(خالص برای اسلام) شد, نیت ما با هدف خلقت در یک راستا قرار می‌گیرد وبه وحدت میرسد و چون خواست و مشیّت الهی استقرار کامل اسلام در عالم است, او ما را در یاری کردن اسلام و تحقق این امرمدد می‌کند.

ما باید خالصانه از خدا بخواهیم ما رابرای یاری کردن دینش تطهیر کند. اما نکته مهم این است که جمع نقیضین محال است. یعنی باید اولین و مهمترین و چه بسا تنها خواسته ما یاری کردن دین خدا و حجت الهی باشد و بر‌آورده شدن همه حوایج دیگر را در راستای تحقق ظهور از خدا بخواهیم مثلا فرزند و سلامت و وسعت روزی را نیز در جهت یاری کردن دین خدا از او طلب کنیم

 

"فَاخْلَعْ نَعْلَیْک" (طه: 12)  یعنی هر چه حبّ به غیر خدا داری، بیرون بریز. حضرت حجّت ‌بن الحسن المهدی (عج) راجع به همین حبّ فرمایشی زیبا دارند.میفرمایند:

حضرت موسی(علیه السلام) در آن وادی مقدّس(طور) مناجات می‌کند، عرضه می‌دارد: خدایا! من محبّتم را برای تو خالص کردم و قلبم را از غیر از تو، شستشو و غسل دادم.

و من الله التوفیق

اللهم عجل لولیک الفرج

imammouod.blog.ir

 

AnswersQuestions@

 

telegram.me/AheadToTheArrival

 

arbaeenmobaleghin@