يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

افشاگری دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله از طرح جدید ‌سعودی‌ها در یمن

‍🔹افشاگری دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله از طرح جدید ‌سعودی‌ها در یمن

🔸دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن گفت: عربستان سعودی حتی خاک یمن را می‌خواهد بسوزاند و نمی‌خواهد یمن زنده شود چراکه در این صورت پرچم یمانی برپا و مقدمه ظهور خواهد شد


🔘به گزاش خبر گزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام سیدحسن علی العماد در جلسه «تحولات یمن در پیچ تاریخی» که در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: ریشه مسئله یمن به کربلا بر‌می‌گردد و در کشورهای عربی و غیر‌عربی اتفاق افتاده و برای بشریت یک مسئله تاریخی بوده است.
وی بیان کرد: اگر امام حسین(ع) قیام نمی‌کردند بشریت و اسلام از بین می‌رفت؛ پیچ تاریخی کربلای دوم قیام امام خمینی(ره) است که امام تعبیرشان این بود اگر امروز جمهوری اسلامی ایران نایستد و شکست بخورد تا سال‌ها از اسلام سخنی شنیده نمی‌شد.

♦️دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن با ابراز این‌که قیام و یاران امام خمینی(ره) سبب ماندگاری امروز اسلام شده است، افزود: اگر امام راحل ایستادگی نمی‌کردند همه حکومت‌های اسلامی از بین رفته بودند و آمریکا خیالش راحت بود اما ایشان قیام کردند و میلیون‌ها نفر در کشورهای مختلف با تبلیغات امام راحل و به‌برکت این قیام،

🔷وی با اشاره به مسائل یمن به‌عنوان کربلای کنونی اظهار داشت: بزرگترین و مجهزترین کشورهای جهان علیه یمن برخاستند. 30 هزار کودک یمنی هر سال از دنیا می‌روند، رسماً اعلام شده که بیش از 20 میلیون محاصره و تحت گرسنگی هستند. عربستان و آل‌سعود خط مقدم برای رژیم صهیونیستی است.

🔻دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن اضافه کرد: جنگ یمن مسئله نفت، باب المندب یا گریه بر کودکان گرسنه نیست. ملعون عربستان سعودی حتی خاک یمن را می‌خواهد بسوزاند و نمی‌خواهد یمن زنده شود چراکه در این صورت پرچم یمانی برپا و مقدمه ظهور خواهد شد.

🔻العماد با تأکید به این‌که از نظر انسان‌های مقاوم، مردم یمن اهل ایستادگی هستند، گفت: بزرگ و کوچک در مقاومت و جنگ حضور دارند. در یمن کادر رسانه‌ای قوی وجود ندارد و مظلومیت را نمی‌توان منتقل کرد.

#تنظیم_مستقبل_العدالة_یمن

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">