جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۵۳ ق.ظ

خودساماندهی سپاه عظیم منتظران امام مهدی_عج (پیام2)

«بسم الله الرحمن الرحیم»


شیعیان باید یک رابطه  قلبی دائمی  با امام زمان(عج) داشته باشند تا بتوانند از نور ایشان برای زمینه سازی ظهور بهره ببرند و به کمال خودشان یعنی به ملاقات خدا  برسند.

همانطور که معصومین(ع) بدلیل داشتن فطرتی الهی و  با حفظ یک رابطه دائمی با خدا, نورشان(نور دیدگانشان)  را از او  میگیرند👈 ما شیعیان هم باید بوسیله برقراری  یک رابطه دائمی با معصومین(ع)  نورمان را از ایشان بگیریم  چرا که ایشان نورالله هستند.

همین رابطه دائمی با کانون نور(نورالله)  به انسان 👈فراستی میدهد که بوسیله آن میتواند  حتی تکالیف شخصی  خود را در هر زمانی بداند و بدین وسیله نه تنها با امام زمانش سنخیت پیدا کند بلکه  از لحاظ  عقلی, قلبی و عملی  یار حقیقی ایشان بشود ان شاءالله.

امیرمؤمنان (ع) فرمود:
بر فراست (مهارتی که با آن، باطن امور را از ظواهرش می توان تشخیص داد) مؤمن، مواظبت کنید و قدر آن بدانید، زیرا او با نور الهی می نگرد.
[راوی] گفت:
ای امیرمؤمنان! چه طور مؤمن، با نور خدا می نگرد؟
امام فرمود: زیرا ما، از نور خدا آفریده شده ایم و شیعیان ما از شعاع نور ما آفریده شده اند. آنان برگزیدگان و نیکان و پاکیزگان و ژرف نگران اند. نور آنان، بر دیگران همانند ماه کامل در شب تاریک، نور می افشاند. (بحار الانوار 25: 21، ح 32.)

✅ زیارت آل یس👈 این رابطه  دائمی با امام زمان عج (در قلب و در عمل) را  برایمان تبیین و تشریح میفرماید. بوسیله سلام دادن  به تمامی تمامی ساعات شب و روز ایشان(السَّلامُ عَلَیْکَ فِی آنَاءِ لَیْلِکَ وَ أَطْرَافِ نَهَارِکَ),  ما باید حقیقتا تمامی ساعات شب و روز خود را   قلبا و عملا با ایشان مرتبط کنیم.

📣تمرین:  ضمن تلاش در  حفظ خلوص بوسیله استغفار زیاد  و  تلاش در جهت اصلاح اعمال👈 یک رابطه قلبی دائمی با امام زمان(عج) برقرار کنیم (لتعجیل الفرج ان شاءالله)

ادامه دارد(لتعجیل الفرج ان شاءالله)

https://t.me/sepaheazimemontazeranemahdi

https://t.me/sepaheazimemontazeranemahdi

eitaa.com/arbaeenmobaleghin1

sapp.ir/arbaeenmobaleghin

sapp.ir/internationalcampaignforthearrival

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">