پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ

عظمت پیاده روی اربعین امام حسین(ع)

محورهای تبلیغ خصوصا در پیاده روی اربعین

بسم الله الرحمن  الحیم 

 

خداوند عالم نیرو و پتانسیلی در نام مبارک امام حسین صلوات الله علیه قرار داده که قدرت وتوان آنرا دارد همه عالم را زیر این پرچم یک دل و یک هدف با هر زبان و ملیتی جمع نماید . نمایش یاران حزب خداوند ویاران حجت حق خلیفه خداوند در مقابل حزب شیطان و این در اربعین حسینی محقق می شود.

در واقع این راه مسیری است که حضرت زینب س بعد از فاجعه عا شورا نشان میدهد .

پیامبر ص فرمودند : حسین منی و انا من   حسین. اینکه حسین ازمن است معلوم ومشخص است حسین ع فرزند پیامبر ص است  ولی اینکه من از حسین هستم در  جریان عاشورا تبیین می شود

دینی که پیامبر گرامی 23 سال زحمت کشیدند وتلاش روز وشب داشتند با وپرداخت هزینه های گزاف بوجود آورده بودند با وجود فعالیت حزب شیطان منحرف گردیده و نزدیک به فراموشی می شود ،

امام حسین ع با مظلومیت خود دین و روش حقیقی پیامبر ص را معرفی و بیمه نمودند فرمایش بزرگ حضرت با مهر کوچک خون به ناحق ریخته شده علی اصغرش امضاء و تثبیت میشود.

حضرت زینب س بعد از جریان بر ملا کردن توطئه حزب شیطان وقتی قرار می شود به مدینه برگردند باز نمی گردند و به کربلا می روند و در ابعین به آنجا می رسند عبداله انصاری یار صدیق پیامبرص نیز چنین می کند .

امام هادی سلام الله علیه  در آخرین فرمایشات خود وقتی می خواهد سکان کشتی دین را به امام عسگری که دربند حکومت شیطان است بدهند مشخصه های مومن را بعد از نوافل و استفاده انگشتر عقیق در دست راست و .. زیارت اربعین را نشانه مومن بر می شمرد ، نمی فرماید زیارت امام حسین ع می فرماید زیارت اربعین بصورت خاص .

حال مشخص می شود پیامبر ص ادامه حیات آیین خود را از امام حسین ع می داند ، حضرت زینب س دست شیعه را در دست امام حسین س می گذارد و امام هادی ع  مومن را زائر اربعین می داند .

و حال با وجود تمام تلاش حزب شیطان ،در گمراه کردن انسانها وقتل عام و جنگهای متعدد در دنیای اسلام سپاه الله در دنیا در حال شکل گرفتن است و اربعین همایش بزرگ الهی است که در هر سال با شکوه و عزت بیشتری انجام می پذیرد .

خادمین زوار ، خادمین امام زمان عج که با دل و جان با اصرار به زوار خدمت می کنند و با همان خلق و خوی تعریف شده در خدمت  یاران امام زمان عج هستند و زوار نیز با همان دلدادگی

خداوندا همه ما را از یاران حقیقی حضرت و ذره ذره اخلاقمان را خلق قرانی و امام زمانی عج قرار بده . آمین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">