شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ

عهد ولایت در کلام رهبری: (بخش دوم)

شناخت ولایت

#آماده_سازی_و_سازماندهی_برای_ظهور:
#عهد_ولایت

#ولایت_در_کلام_رهبری: (خلاصه سخنرانی های ایشان در مشهد مقدس در رمضان 1353)

✅بنام خدا

🌹ولایت در کلام رهبری🌹
(بخش دوم)

✅پیغمبر وقتی که می آید(و همینطور وقتیکه مهدی فاطمه عج می آید)، برای اینکه بتواند جامعه مورد نظر را که همان کارخانه انسان سازی ست ، تشکیل بدهد ؛ برای این کار احتیاج دارد به یک جمع به هم پیوسته ی متحد ، دارای ایمان راسخ ، از اعماق قلب مؤمن ومعتقد به این مکتب ، با گام استوار ، پویا وجویای آن هدف . یک چنین جمعی را پیغمبر اول کار لازم دارد .

👈 یک عده و یک جبهه را پیغمبر به وجود می آورد ، ..............بایستی این عده مسلمان را مثل پولاد آبدیده بهمدیگر بتابند . این مسلمانها را باید آن چنان به هم متصل ومرتبط کنند که هیچ عاملی نتواند اینها را از یکدیگر جدا کند . برای اینکه اینها هضم نشوند برای اینکه اینها نابود نشوند ، برای اینکه اینها بتوانند به عنوان یک جمعی باقی بمانند ، تا درآینده جامعه اسلامی با دستهای استوار اینها بناشود و اداره بشود وادامه پیدا کند و اینها یاوران پیغمبر باشند ، برای اینکه اینها بتوانند بمانند ، اینها را هر چه بیشتر به همدیگر متصل می کنند و هر چه بیشتر از سایر جبهه ها جدا می کنند .

مثل چه ؟ مثل یک عده کوهنوردی که از یک راه صعب العبور کوهستانی دارند عبور می کنند . ده نفر آدم در میان برفها ، عصاها به دست ، در این راه باریک وپرخطر ، باید این راه را این پیچ وخم را این گردنه را ، این گدار را طی بکنند تا برسند به قله کوه . به اینها گفته می شود به یکدیگر بچسبید ، کمربندهایتان را به هم ببندید ، جدا جدا وتک تک حرکت نکنید ، که اگر تنها ماندید خطر لغزیدن هست ؛ اینها را محکم به یکدیگر جوش می دهند ، می گویند خیلی بار با خودتان برندارید ، به این طرف و آن طرف نگاه نکنید ، فقط سرتان به راه خودتان وحواستان به کار خودتان باشد ، به همدیگر هم اینها را محکم می بندند وکمرها و دستها را ، که اگر یک نفر از اینها افتاد ، یا اگر دونفر افتاد ، بقیه بتوانند او را نگه دارند . حالت بهم بستگی شدید کوهنوردان ، نشان دهنده و نمایشگر حالت هم بستگی و جوشیدگی شدید مسلمانان آغاز کار است . این بهم پیوستگی یک اسمی دارد یا نه ؟ ای پیوستگی مسلمانان جبهه آغازین دین ، که به همدیگر جوشیدند ، به همدیگر گره خوردند ، از هم جدایی پذیر نیستند ، با دیگر جبهه ها بکلی منقطعند ، با خودشان هر چه بیشتر چنگ درچنگ و دست در دستند ، آیا در قران وحدیث نامی دارد یا نه ؟

✅ بله ؛ این نام " ولایت " است ،👈 ولایت .(ادامه دارد)

imammouod.blog.ir

telegram.me/AheadToTheArrival

arbaeenmobaleghin@

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">