پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

فراخوان: ای سفیران اربعین

محورهای تبلیغ خصوصا در پیاده روی اربعین

 ای سفیران اربعین:

  وقت آن رسیده که برای انتشار پیام رهبری با هدف تبیین اسلام از طریق منابع دست اول به ویژه قرآن، فعالیت کنیم.این روشی آسان برای بهره مندی از قرآن است.همه وارد این عرصه شویم و نسبت به اسلام دین خود را ادا کنیم.در کشور و محل زندگی خود برای تبیین اسلام و رسالت پیامبر،ختمی مرتبت حضرت محمد(ص)، شبکه سازی کنیم و گروه های مختلف و جلسه های متعدد (در فضای مجازی و واقعی اجتماع خود) در این زمینه تشکیل دهیم ان شاءالله.

با این شعارکه: "ای جوانان و حقیقت‌جویان دنیا! سوالات خود را از قرآن بپرسید و پاسخ صحیح، جامع و کامل را از این کتاب آسمانی دریافت کنید."

 همانطور که گفته شد گروه های مختلف در فضای مجازی و واقعی اجتماع خودتان تشکیل دهید و در جهت نشر معارف قرآنی، اهل بیت(ع) و علی الخصوص معارف مهدوی لااقل  پیام ها  و مطالب این وبلاگ را انتشار دهید. درباره آنها جلساتی تشکیل دهید، مطالب را چاپ کنید و در اختیار دیگران قرار دهید یا از آنان بخواهید یک ایمیل به ما ارسال کنند و بخواهند تا برای آنان نیز پیام هایمان را ارسال کنیم. به امید آماده سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) ان شاءالله.

  labaikyamahdi1@gmail.com

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی