پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

پیام 11 پیش به سوی ظهور: فدائیان امام زمان(عج) (المستشهدین بین یدیه)

پیام های پیش به سوی ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

فدائیان امام زمان(عج)

(المستشهدین بین یدیه)

 

  اللهم اجعلنی من .... المستشهدین بین یدیه (دعای عهد)

 خدایا مرا در جمع شهادت طلبان در محضرش قرار بده . آنان در محضر امام زمان(عج) و با توجه به حضور ایشان، دائما از خداوند طلب شهادت میکنند.

توجه بحضور امامشان (بین یدیه) آنقدر در وجودشان ریشه دوانده که با درک و معرفت بالایی بشهادت میرسند و این نهایت درجه شهداست.. با اقتداء به حضرت ابوالفضل العباس(ع) که بدور شمع وجود سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) چرخید و سوخت، آنان نیزعاشقانه و پروانه وار به دور شمع وجود آقایشان مهدی صاحب الزمان(عج) میچرخند و میسوزند.

ایشان بدلیل توجه بحضور امام زمانشان به یاریش شتافته، خدمتگزاریش کرده اند تا بجایی رسیده اند که جان خود را نیز برایش در طبق اخلاص نهاده اند و مدام در طلب شهادتند و خداوند بهترین هدیه آنان یعنی جانشان را به بهترین قیمت خریداری میکند.

 او جانش را بخدا میفروشد به قیمت کسب رضایتش:

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ  وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ ﴿بقره-207 ﴾ و از مردم کسى[مانند على بن ابیطالب علیه‏السلام] است که جانش را براى خشنودى خدا مى‏فروشد و خدا به بندگان مهربان است .

 و خدا جانش را میخرد تا آن شهید شاهدی باشد بر رضایتش و بنده اش را هم بدین طریق راضی میکند.

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ ..... فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ  ﴿توبه-١١١﴾ یقیناً خدا از مؤمنان جان‏ها و اموالشان را خریده....پس به این داد و ستدی که انجام داده اید خوشحال باشید و این است کامیابی بزرگ.

 از اشعار امام خمینی(ره):

سر نهم در کوی عشقت جان دهم در راه عشقت      من چه میگویم که جز عشقت سر و جانی ندارم

عاشقم جز عشق تو در دست من چیزی نباشد          عاشقم جز عشق تو، بر عشق برهانی ندارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">