جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

پیام 38 پیش بسوی ظهور:

پیام های پیش به سوی ظهور

 پیام 38 پیش بسوی ظهور:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏

راه دیدار مهدی فاطمه (عج)

 

هَلْ إِلَیْکَ یَابْنَ أَحْمَدَ سَبیلٌ فَتُلْقى؟

(ای پسر احمد آیا راهی برای دیدارت هست؟-فرازی از دعای ندبه)

بله ؛راهی که خداوند در ایاتی از سوره یوسف بیان کرد !

 

اذن از جانب ولایت

 اذْهَبُوا بِقَمِیصِی هَٰذَا فَأَلْقُوهُ عَلَىٰ وَجْهِ أَبِی یَأْتِ بَصِیرًا

[اکنون] این پیراهنم را ببرید! و روی صورت پدرم بیندازید که بینا می شود)(یوسف93)

همانگونه که یوسف امر کرد که پیراهن را ببرید و روی صورت پدرش بیاندازید که بینا شود, مهدی فاطمه(عج) نیز باید اذن دیدار بدهد(البته باذن الله) و ما باید مرتب اذن  این دیدار ، را از صمیم دل ، از ایشان بخواهیم.

یقین به حضورولایت

- إِنِّی لَأَجِدُ رِیحَ یُوسُفَ (به طور یقین بوی یوسف را احساس می کنم)(94)

یعقوب یقین کرد که یوسفی هست و قاصدی از او می رسد ، همان یقین موجب شفایش شد و در نهایت موفق به دیدار یوسف شد . پس درک ویقین به حضور مهدی فاطمه (عج) موجب شفای چشمان ما و نیل به زیارت ایشان می شود .

درک مقام و حقیقت ولایت

- قَالَ أَلَمْ أَقُلْ لَکُمْ إِنِّی أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ(! گفت: آیا به شما نگفتم که من از سوی خداوند حقایقی می دانم که شما نمی دانید؟)(96)

علم و یقین  خدادادی  یعقوب نسبت به  حقیقت ولایت و ولایت پذیری اش  او را تحت ولایت یوسفش قرار داد . ما هم اگر نسبت به  حقیقت  ولایت مهدی فاطمه(عج) علم و یقین داشته و ولایت پذیر باشیم تحت ولایتش قرار خواهیم گرفت.

طلب شفاعت از ولایت

-قَالُوا یَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا کُنَّا خَاطِئِینَ(گفتند: ای پدر! آمرزش گناهانمان را بخواه! زیرا ما خطاکار بوده ایم)(97یوسف)

برادران یوسف نیز با اینکه بسیار گنه کار بودند وقتی از پیامبر خدا که پدرشان نیز بود خواستند که برای ایشان طلب مغفرت کند خداوند از سر تقصیراتشان گذشت و توفیق دیدار و شناخت یوسف را به ایشان عطا کرد. ما نیز اگر از امام زمانمان بخواهیم که ما را شفاعت کرده و برایمان طلب مغفرت کند و همچنین  اگر از پدرمان هم که بنوعی بر ما  ولایت دارد  حلالیت بخواهیم و از ایشان بخواهیم که برایمان به نزد خدا طلب مغفرت کند ان شاءالله ما نیز به دیدار و شناخت مهدی فاطمه(عج) نایل خواهیم شد.

www.imammouod.com

 

imammouod.blog.ir

 

telegram.me/AheadToTheArrival

 

@golhayearbaeen

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">