پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

پیام 4 انصار المهدی:

پیام های انصار المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

بسم الله الرحمن الرحیم

وظایف ما زمینه سازان ظهور

(با توجه به علائم حتمی ظهور)

ج-ما شیعیان باید حقانیت تشیع را به عالمیان تفهیم کنیم : (الحق مع علی وشیعته، حق با علی ابن ابی طالب و پیروان اوست)

اول از هرچیز باید از خدا بخواهیم که بصیرتی به خودمان بدهد که با حق بودن علی(ع) و بودن حق با علی(ع) را خوب بفهمیم تا بتوانیم آنرا به عالمیان نیز تفهیم کنیم ان شاءالله.

از نظر پیغمبر اکرم(ص) میزان حق، امیرالمؤمنین است. از طریق سنی و شیعه نقل شده است که: «علی مع الحق و الحق مع علی یدور حیثما دار»؛اگر دنبال حقید، ببینید علی کجا ایستاده است، او چه میکند، انگشت اشاره‌ی او به کدام سو است. زندگی امیرالمؤمنین یک چنین زندگی است. (بیانات رهبری در دیدارمردم بوشهر در روز میلاد امام علی(ع) - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵)

ما باید همه را دعوت به مطالعه نهج البلاغه بکنیم که هر کس با نهج البلاغه آشنا شد به حقانیب کلام و راه ایشان پی برد و بدان وسیله به بصیرت و بصیرت دهی ایشان واقف میشوند.

"آگاه باشید که شیطان حزب خود را گرد آورده و سواران و پیادگانش را بسیج کرده است . همان بصیرت دیرین هنوز هم با من است . چنان نیستم که چهره حقیقت را نبینم و حقیقت نیز بر من پوشیده نبوده است . به خدا سوگند، بر ایشان گودالى پر آب کنم ، که چون در آن افتند بیرون شدن نتوانند و چون بیرون آیند، هرگز، هوس نکنند که بار دیگر در آن افتند."(نهج البلاغه-خطبه 10)

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">