چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

پیام 7 پیش به سوی ظهور: شتابندگان به سوی امام زمان(عج)

پیام های پیش به سوی ظهور

 بسم الله الرحمن الرحیم

شتابندگان به سوی امام زمان(عج)

(المسارعین الیه فی قضاء حوائجه)

 اللهم اجعلنی من..... المسارعین الیه فی قضا حوائجه(دعای عهد) خدایا مرا از شتابندگان بسوی امام زمان(عج) برای رسیدگی به حوائجشان قرار بده.

در قرآن خداوند ما را امر کرده تا بسوی امام زمان(عج) بشتابیم که اصل و نهایت همه خیرات است و وعده داده که در آنصورت ما را برای امر ظهور جمع و بوقتش فرا می خواند.

"فاستبقوا الخیرات این ما تکونوا یات بکم الله جمیعا"(بقره-148) پس بشتابید به خیرات که هر کجا باشید خداوند همه شما را خواهد آورد.

 در اخبار از ائمه هدی(ع) آمده که مراد به این اصحاب مهدی(عج) اند در آخرالزمان. این جمع, کاروان امام زمان(عج) و از شتابندگان برای رسیدگی بحوائجشان میباشند. و ما در دعای عهد از خدا میخواهیم که ما را در جمع آنان قرار دهد.

ایشان کسانی هستند که حوائج و دغدغه های شخصی را کنار گذاشته و تنها چیزیکه برایشان مهم است حوائج و دغدغه های امام زمانشان میباشد و آن هم برایشان  بهانه ای بیش نیست تا بدانوسیله به وصالش برسند.

شتاب ایشان نشانه اشتیاق آنهاست . این اشتیاق در نیمه شبو با شب زنده داریشان محک زده میشود.

عاشقان بیقرار امام زمان(عج) برای حضور به محضر ایشان, شب را در کوی هجران سپری میکند و چشمان آنان با خواب راحت وداع مینماید و در آتش مهر مولایشان چون شمع میسوزند و در این حالات است که به حضرت سرای حضور امام در نیمه شبی دعوت و  به عنوان انصار و اعوان و درجمع کاروان امام زمان(عج) تعلیم و تربیت ومهیای فراخوان ظهور میشوند ان شاءالله.

100

  

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">