سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

کمپین برای امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)1

بسم الله الرحمن الرحیم

سفیران مهدی فاطمه (سلام الله علیها),

ما اگر  بخواهیم پا در رکاب حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بشیم و زمینه ساز ظهور ایشان,  باید پا به پای هدایت قرآن و اهل بیت(ع)  جلو برویم ان شاءالله.

دلمان را فقط برای خدا خالی کنیم و  فقط از او استعانت بجوییم👇

سوره حمد:  إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿٥﴾ [بار الها] تنها تو را مى‌پرستیم، و تنها از تو یارى مى‌جوییم. (۵)

البته خداوند فقط  به سعی ما نمره میدهد, از امروز سعی کنیم که حتی اگر میخواهیم دلمون رو به کسی یا چیزی  بدیم و یا  از کسی کمک بگیریم, اول دلمون رو برای خدا خالی کنیم بعد در همون راستا دیگران رو هم در دلمون جا بدیم(یعنی خدا اگه مثلا پدر و مادرم رو دوست دارم چون اونها جلوه تواند و ...).

و اگر خواستیم از کسی کمک بگیریم به این ذهنیت باشیم که خدایا, اینها همه جلوه های تواند که شاید تو برای رفع نیاز من خلق کرده ای.

حدیث قدسی: خداوند فرموده, من همه عالم رو برای تو خلق کردم اما تو را برای خودم.

یعنی دلت رو به غیر من نده. همین.

از امروز تمرین کنیم. یا علی
ادامه دارد

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">